پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2727
-
الف
+

حضور یک هزار و ۲۰۰ اثر در هفتمین جشنواره «عمار»

از آغاز انتشار فراخوان جشنواره فیلم «عمار» تاکنون نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ اثر درخواست حضور در این جشنواره داشته‌اند.

از آغاز انتشار فراخوان جشنواره فیلم «عمار» تاکنون نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ اثر درخواست حضور در این جشنواره داشته‌اند.

در بخش «فیلم» هفتمین جشنواره «عمار»، تاکنون ۷۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از میان آنها، ۳۶۴ اثر در قالب مستند، ۱۸۷ اثر داستانی، ۱۰۲ نماهنگ، ۹۹ پویانمایی و موشن گرافیک و ۳۲ اثر در قالب برنامه تلویزیونی است. در مجموع، تاکنون یک هزار و ۱۷۱ اثر متقاضی شرکت در بخش‌های مختلف هفتمین دوره جشنواره عمار شده‌اند.

همچنین در بخش «فیلمنامه» این جشنواره ۱۴۸ اثر، «فیلم ما» ۵۷ اثر، بخش اقلام تبلیغی ۶۷ اثر، تولیدات رادیویی ۸۸ اثر، نقد، پژوهش و مقالات سینمایی ۱۴ اثر و بخش «لوح‌نگار» ۹ اثر حضور دارند.

تاکنون بیشترین آثار حاضر در هفتمین جشنواره «عمار» در موضوعات «بیداری اسلامی و جهانی» با ۲۲۰ اثر، «تاریخ معاصر ایران و جهان» با ۲۰۲ اثر و «جنگ نرم» با ۱۲۴ اثر بوده است و در موضوعات «اقتصاد مقاومتی» ۱۱۸ اثر و «نقد درون گفتمانی» ۱۰۸  اثر حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وبسایت این جشنواره اثر خود را در یکی از بخش ‌های«فیلم»، «فیلمنامه» و «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» تا ۳۰ آبان‌ماه و در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» تا ۱۰ آذر ثبت‌نام کنند و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را دبیرخانه تحویل دهند.

لازم به ذکر است که هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار»، همچون سال‌های گذشته از ۸ تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر